ШАНОВНІ КОЛЕГИ! ВІТАЄМО ВАС НА НАШОМУ БЛОЗІ "ФАЙНІ ПАВИ". ДЛЯ ВАС ЗАВЖДИ ЦІКАВА й КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ.

Translate

понеділок, 22 січня 2018 р.

Історичний брейн-ринг: МОЯ УКРАЇНА.




Любівська сільська філія РКЗ «Краснокутська ЦБС» ініціювала і провела для школярів Колонтаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів захід, про доленосні історичні події часів Української революції.
21 січня 2018 року, Кіктенко Ніна Василівна, бібліотекар Любівської сільської філії провела історичний брейн-ринг «Моя Україна» (до 100-річчя проголошення незалежної Української Народної Республіки) для учнів 6-7 класів Колонтаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
В ході заходу бібліотекар розповіла про події Української революції 1917–1921 років, які стали найважливішими з точки зору формування національної ідеї та державотворчих традицій. Сформована тоді ідея державної незалежності стала визначальною для українського визвольного руху. Утворенням і розбудовою Української Народної Республіки, Української Держави, Західноукраїнської Народної Республіки українці довели здатність і спроможність національного державотворення.
Учні були не тільки слухачами, а ще й художньо декламували вірші про Україну.
Інтелектуальна гра брейн-ринг «Моя Україна» активізувала учнів.
Історичний брейн-ринг складався з трьох турів: «Що я знаю про Україну?», «Моя чудова Україна», «Знаменні імена». В ході гри діти активно відповідали на запитання. 
 
По закінченню визначилися переможці.


Немає коментарів:

Дописати коментар